Aveți dreptul să returnați o comandă plasată pe site-ul podoabelemele.ro, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea acesteia.
Pentru a iniția returul vă rugăm să ne notificați în scris, completand acest formular de retur , iar noi vom trimite curierul la dvs. să ridice coletul in urmatoarea zi lucratoare (vezi mai jos).
Curierul te va contacta in ziua următoare lucrătoare după ce ne-ai trimis formularul de retur. De exemplu, dacă trimiți formularul de retur joi, noi vom trimite curierul vineri la adresa ta.
Nota: in cazul in care curierul nu va gaseste la adresa mentionata si nu reuseste sa ridice coletul in doua zile lucratoare consecutive (doua incercari de ridicare), clientul este responsabil(a) sa contacteze magazinul si sa trimita pachetul in decurs de 14 zile de la primirea comenzii, prin ce curier doreste (exclus Posta Romana), la adresa:
Str. Ariadna, Nr.34, Ap.2, loc. Dumbravita, jud. Timis, cod postal 307160.
Tel: 0770773239
Va rugăm să ambalați bijuteria în cutia de bijuterii în care ati primit-o, fixând-o bine în buretele cu care este căptușită cutia. Folositi folie cu bule pentru protejarea bijuteriei in interiorul cutiei. Apoi introduceți cutiuta de bijuterii intr-un plic cu bule pentru protecție pe parcursul transportului. Puteți folosi plicul în care a sosit bijuteria inițial. Curierul va lipi noul awb pentru retur in momentul ridicării coletului.
În cazul unui retur integral al comenzii, vă vom transfera în contul bancar oferit suma plătită inițial, mai puțin taxa de retur in valoare de 17 lei. De asemenea, se vor scădea punctele de fidelitate aferente produselor returnate din contul dvs de client.
În cazul unui retur parțial, vă vom rambursa o sumă egală cu diferența dintre suma plătită pe comanda inițială și valoarea comenzii actualizate. Comanda actualizată este compusă din comanda inițială, din care se scad produsele returnate, iar valoarea acesteia se calculează în aceleași condiții de la data comenzii inițiale (promoții temporare, puncte de fidelitate, taxa de livrare dacă este cazul).
Dacă se dorește schimbul produsului cu altul din magazin, se calculează diferențele de preț și se rambursează această diferență de către site sau de către client, în funcție de caz. Magazinul va asigura transportul tur (în cazul in care produsul schimbat depășește 200 lei sau dacă a ajuns deteriorat la client pe parcursul transportului inițial), iar clientul va achita taxa de 17 RON pentru retur. Altfel, clientul va achita taxa de transport tur-retur necesare schimbului, in valoare de 30 lei.
Pentru comenzile platite cu cardul, suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, in decurs de 1-3 zile de la primirea produsului returnat de către magazin. De asemenea, pentru comenzile plătite la curier în numerar, rambursarea banilor se va face în termen de 1-3 zile calendaristice de la acceptarea returului, în contul bancar specificat de către cumpărător. Atenție! Nu se trimit banii in plic, ci este obligatoriu să ne oferiți un cont bancar pentru transfer.
În termen de 14 zile de la primirea acestora, se pot returna toate produsele comandate, fără nici un motiv. Condiția este ca produsele returnate să nu fie deteriorate, purtate sau uzate (pietre lipsă, incuietoare stricată, zale deformate, etc). În cazul soluțiilor de curățare a bijuteriilor, se acceptă pentru retur doar produsele sigilate, nedesfăcute.
Dacă o comandă a beneficiat de o promoție cu un produs CADOU, returul va include în mod obligatoriu și produsul CADOU: ex.cutia de bijuterii. De asemenea, se recalculează comanda inițială, scăzându-se valoarea produsului returnat. Dacă noul total este mai mic decât cel necesar pentru alocarea cadoului la comanda inițială, atunci se va returna și cadoul (ex: cadouri la comenzi peste 400 lei).
Punctele de fidelitate se recalculează. Se scad punctele aferente produsului returnat din contul clientului și se alocă punctele pentru produsul nou comandat (în cazul schimbului). Nu se pot folosi punctele de fidelizare alocate la comanda inițială pentru a face un schimb, deoarece schimbul este considerat ca parte din aceeași comandă și în plus se vor scădea punctele aferente produsului returnat. Punctele de fidelitate rămase le vei putea folosi la o comandă ulterioară schimbului/returului.
Cheltuielile aferente returului produselor, în valoare de 17 lei, vor fi suportate de către cumpărător.