Aveți dreptul să returnați o comandă plasată pe site-ul podoabelemele.ro, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea acesteia. Doar persoana care a plasat comanda poate solicita returul acesteia și rambursarea banilor. Noi nu percepem nicio taxă de retur si nu impunem invocarea unui motiv! Dvs. va trebui să suportaţi costul direct al returnării produselor (în funcție de optiunea de trasnport aleasă - vezi mai jos).
Persoanele juridice nu au, prin lege, dreptul de a returna produsele achiziționate
Vă reamintim faptul ca pietrele naturale pot avea mici imperfecțiuni de culoare sau crăpături, ceea ce este o caracteristică specifică lor si care le conferă unicitate, spre deosebire de pietrele sintetice (create in laborator) care sunt fără incluziuni. De asemenea, in cazul bijuteriilor din argint lucrate manual, pot exista mici diferențe de lucrătură, care reprezintă dovada faptului că NU sunt realizate în serie, cu matrițe 3D, ci manual, prin ciocănire, șlefuire, laminare.
Acum aveți posibilitatea să returnați coletul în cel mai apropiat Easybox Sameday!
1. Trimiteți un email la retur@podoabelemele.ro
Vă rugăm să ne înștiințați de intenția dumneavoastră de a face retur, printr-un email la adresa retur@podoabelemele.ro, în care să specificați numele, numărul de telefon și codul IBAN în care să se facă rambursarea banilor. Opțional, puteți să ne spuneți motivul returului pentru a ne ajuta să ne îmbunătățim serviciile pe viitor.
2. Completați formularul de retur în EasyBox Sameday
Magazinul Podoabelemele.ro vă oferă posibilitatea să faceți retur în Easybox Sameday la costul de 15 lei! Această taxă de transport va fi scăzută din suma de rambursare.
- Va rugam accesati acest link și completați datele necesare pentru a înștiința firma de curierat Sameday de intenția dvs de a face retur.
- Completati datele dvs, alegeti Easybox-ul pentru retur, iar la final vi se va afisa pe ecran un cod, pe care îl primiți ulterior și pe email. Vă rugăm să vi-l notați. Codul este valabil 72 ore. Cu acest cod mergeti la Easybox, il tastati și se va deschide usa lockerului. Puneti coletul in sertar, inchideti ușița și reveniți la ecran pentru a finaliza procesul.
- Va rugăm să ambalați bijuteria în cutia de bijuterii, fixând-o bine în buretele cu care este căptușită aceasta. Apoi, introduceți cutiuta de bijuterii intr-un plic cu bule pentru protecție pe parcursul transportului.
- Atât! Firma de curierat se ocupă de lipirea awb-ului pe colet si trimiterea spre adresa magazinului.
3. Sau chemăm noi curierul la dumneavoastră
Dacă nu doriți să vă deplasați la Easybox, aveți posibilitatea de a ne returna coletul și chemăm noi curierul la adresa dumneavoastră. Vă rugăm să ne specificați în email (retur@podoabelemele.ro) data la care doriți să predați coletul. De la acea dată, curierul are la dispozitie 48 de ore pentru a ridica coletul de la adresa menționată. Dumneavoastră trebuie doar să pregatiti coletul cum este descris mai jos, iar curierul va lipi AWB-ul pe colet. Nu avem control asupra orei la care ajunge curierul la adresa dumneavoastra.
Costul acestui serviciu este de 20 lei (taxa de trasport retur) si se va scădea din suma de ramburs.
4. Rambursarea banilor
- La primirea coletului, magazinul podoabelemele.ro (SC THOUSAND SMILES SRL) va rambursa suma aferentă produselor returnate, mai puțin taxa de transport de 15 lei (in cazul returului in Easybox), respectiv 20 lei (in cazul in care chemam noi curierul la adresa dvs), in termen de 1-3 zile lucrătoare.
- În cazul unui retur integral al comenzii, vă vom transfera în contul bancar oferit suma plătită inițial, mai puțin taxa de retur in valoare de 15 lei, respectiv 20 lei (in functie de modalitatea de retur aleasa) De asemenea, se vor scădea punctele de fidelitate aferente produselor returnate din contul dvs de client.
- În cazul unui retur parțial, vă vom rambursa o sumă egală cu diferența dintre suma plătită pe comanda inițială și valoarea comenzii actualizate. Comanda actualizată este compusă din comanda inițială, din care se scad produsele returnate, iar valoarea acesteia se calculează în aceleași condiții de la data comenzii inițiale (promoții temporare, puncte de fidelitate, taxa de livrare dacă este cazul).
- Atenție! Nu se trimit banii in plic, ci este obligatoriu să ne oferiți un cont bancar pentru transfer.
- Dacă plata inițială a comenzii a fost făcută online de către cumpărător, rambursarea se va face în același cont.
INTREBĂRI FRECVENTE
Cum procedez pentru schimbarea unui produs?
Dacă se dorește schimbul produsului cu altul din magazin, se returnează produsul după care se plasează o nouă comandă.
Cum pregătesc coletul pentru retur?
-
Va rugăm să ambalați bijuteria în cutia de bijuterii, fixând-o bine în buretele cu care este căptușită aceasta. Folositi folie cu bule pentru protejarea bijuteriei in interiorul cutiei dacă este nevoie. Apoi, introduceți cutiuta de bijuterii intr-un plic cu bule pentru protecție pe parcursul transportului.
- Dacă o comandă a beneficiat de o promoție cu un produs CADOU, returul va include în mod obligatoriu și produsul cadou. De asemenea, se recalculează comanda inițială, scăzându-se valoarea produsului returnat. Dacă noul total este mai mic decât cel necesar pentru alocarea cadoului la comanda inițială, atunci se va returna și cadoul.
- THOUSAND SMILES SRL poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorate, fără ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea inițială, care pot avea o valoare între 0 și 50% din valoarea inițială a produsului!
Ce se întâmplă cu punctele de fidelitate la un retur?
Se scad punctele aferente produsului returnat din contul clientului. Punctele de fidelitate rămase se vor putea folosi la o comandă ulterioară returului.
Ce produse pot returna?
În termen de 14 zile de la primirea acestora, se pot returna toate produsele comandate, fără nici un motiv. Condiția este ca produsele returnate să nu fie deteriorate, purtate sau uzate (pietre lipsă, incuietoare stricată, zale deformate, etc). În cazul soluțiilor de curățare a bijuteriilor, se acceptă pentru retur doar produsele sigilate, nedesfăcute.
- ATENȚIE! Responsabilitatea cu privire la integritatea produsului pe perioada transportului, în vederea returnării acestuia, aparține exclusiv clientului. În cazul în care nu se respectă întocmai condițiile menționate mai sus, compania noastră își rezervă dreptul de a refuza primirea coletului. În acest caz, contravaloarea transportului tur-retur cade în sarcina clientului și coletul se va întoarce la client.
Există taxă de retur?
Nu, returul este gratuit, fără a se percepe vreo taxa suplimentară (decât în cazul în care cumpărătorul se face vinovat de deteriorarea produselor). THOUSAND SMILES SRL poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorate, fără ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea inițială, care pot avea o valoare între 0 și 50% din valoarea inițială a produsului! Altfel, Conform O.U.G 34/2014, consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor (taxa de transport retur).
Vă mulțumim,
Echipa Podoabele Mele