Aveți dreptul să returnați o comandă plasată pe site-ul podoabelemele.ro, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea acesteia. Doar persoana care a plasat comanda poate solicita returul acesteia și rambursarea banilor!
Vă reamintim faptul ca pietrele naturale pot avea mici imperfecțiuni de culoare sau crăpături, ceea ce este o caracteristică specifică lor si care le conferă unicitate, spre deosebire de pietrele sintetice (create in laborator) care sunt fără incluziuni. De asemenea, in cazul bijuteriilor din argint lucrate manual, pot exista mici diferențe de lucrătură, care reprezintă dovada faptului că NU sunt realizate în serie, cu matrițe 3D, ci manual, prin ciocănire, șlefuire, laminare.
Acum aveți posibilitatea să returnați coletul în cel mai apropiat Easybox Sameday!
1. Trimiteți un email la retur@podoabelemele.ro
Vă rugăm să ne înștiințați de intenția dumneavoastră de a face retur, printr-un email la adresa retur@podoabelemele.ro, în care să specificați numele, numărul de telefon și codul IBAN în care să se facă rambursarea banilor. Opțional, puteți să ne spuneți motivul returului pentru a ne ajuta să ne îmbunătățim serviciile pe viitor.
2. Completați formularul de retur în EasyBox Sameday
Magazinul Podoabelemele.ro vă oferă posibilitatea să faceți retur în Easybox Sameday la costul de 15 lei! Această taxă de transport va fi scăzută din suma de rambursare.
- Va rugam accesati acest link și completați datele necesare pentru a înștiința firma de curierat Sameday de intenția dvs de a face retur.
- Completati datele dvs, alegeti Easybox-ul pentru retur, iar la final vi se va afisa pe ecran un cod, pe care îl primiți ulterior și pe email. Vă rugăm să vi-l notați. Codul este valabil 72 ore. Cu acest cod mergeti la Easybox, il tastati și se va deschide usa lockerului. Puneti coletul in sertar, inchideti ușița și reveniți la ecran pentru a finaliza procesul.
- Va rugăm să ambalați bijuteria în cutia de bijuterii, fixând-o bine în buretele cu care este căptușită aceasta. Apoi, introduceți cutiuta de bijuterii intr-un plic cu bule pentru protecție pe parcursul transportului.
- Atât! Firma de curierat se ocupă de lipirea awb-ului pe colet si trimiterea spre adresa magazinului.
3. Rambursarea banilor
- La primirea coletului, magazinul podoabelemele.ro (SC THOUSAND SMILES SRL) va rambursa suma aferentă produselor returnate, mai puțin taxa de transport de 15 lei (in cazul returului in Easybox), in termen de 1-3 zile lucrătoare.
- În cazul unui retur integral al comenzii, vă vom transfera în contul bancar oferit suma plătită inițial, mai puțin taxa de retur in valoare de 15 lei. De asemenea, se vor scădea punctele de fidelitate aferente produselor returnate din contul dvs de client.
- În cazul unui retur parțial, vă vom rambursa o sumă egală cu diferența dintre suma plătită pe comanda inițială și valoarea comenzii actualizate. Comanda actualizată este compusă din comanda inițială, din care se scad produsele returnate, iar valoarea acesteia se calculează în aceleași condiții de la data comenzii inițiale (promoții temporare, puncte de fidelitate, taxa de livrare dacă este cazul).
- Atenție! Nu se trimit banii in plic, ci este obligatoriu să ne oferiți un cont bancar pentru transfer.
- Dacă plata inițială a comenzii a fost făcută online de către cumpărător, rambursarea se va face în același cont.
INTREBĂRI FRECVENTE
Cum procedez pentru schimbarea unui produs?
Dacă se dorește schimbul produsului cu altul din magazin, se returnează produsul după care se plasează o nouă comandă.
Pot face retur prin curierat rapid (nu Easybox)?
Da, ne puteți trimite coletul retur prin ce firma de curierat rapid doriți (exclus Poșta Română) la adresa de mai jos. Costul returului va fi acoperit de dumneavostra, in funcție de firma de curierat aleasă. Precizați curierului că este vorba de "accesorii". Vă rugăm să achitați taxa de transport firmei de curierat. Nu primim colete cu plata la destinatar!
Destinatar: THOUSAND SMILES SRL
Adresa: Str. Ariadna, Nr.34, Ap.2, loc. Dumbravita, jud. Timis, cod postal 307160.
Telefon: 0770773239
Cum pregătesc coletul pentru retur?
-
Va rugăm să ambalați bijuteria în cutia de bijuterii, fixând-o bine în buretele cu care este căptușită aceasta. Folositi folie cu bule pentru protejarea bijuteriei in interiorul cutiei dacă este nevoie. Apoi, introduceți cutiuta de bijuterii intr-un plic cu bule pentru protecție pe parcursul transportului.
- Dacă o comandă a beneficiat de o promoție cu un produs CADOU, returul va include în mod obligatoriu și produsul cadou. De asemenea, se recalculează comanda inițială, scăzându-se valoarea produsului returnat. Dacă noul total este mai mic decât cel necesar pentru alocarea cadoului la comanda inițială, atunci se va returna și cadoul.
- THOUSAND SMILES SRL poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorate, fără ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea inițială, care pot avea o valoare între 0 și 50% din valoarea inițială a produsului!
Ce se întâmplă cu punctele de fidelitate la un retur?
Se scad punctele aferente produsului returnat din contul clientului. Punctele de fidelitate rămase se vor putea folosi la o comandă ulterioară returului.
Ce produse pot returna?
În termen de 14 zile de la primirea acestora, se pot returna toate produsele comandate, fără nici un motiv. Condiția este ca produsele returnate să nu fie deteriorate, purtate sau uzate (pietre lipsă, incuietoare stricată, zale deformate, etc). În cazul soluțiilor de curățare a bijuteriilor, se acceptă pentru retur doar produsele sigilate, nedesfăcute.
- ATENȚIE! Responsabilitatea cu privire la integritatea produsului pe perioada transportului, în vederea returnării acestuia, aparține exclusiv clientului. În cazul în care nu se respectă întocmai condițiile menționate mai sus, compania noastră își rezervă dreptul de a refuza primirea coletului. În acest caz, contravaloarea transportului tur-retur cade în sarcina clientului și coletul se va întoarce la client.
- În cazul excepțional în care coletul se pierde pe parcursul returnării produsului, responsabilitatea îi revine în totalitate clientului.
Vă mulțumim,
Echipa Podoabele Mele